Środa, 26.6.2024
Name days: Jan / Paulina / Paweł
Idź do strony głównej Szkoła Podstawowa im. bł. ks. J. N. Chrzana w Gostyczynie

Szkoła Podstawowa im. bł. ks. J. N. Chrzana w Gostyczynie

<iframe src="https://widget.meteoalert.pl/index-widget.html?partnerId=40" style="border: 0; width: 100%; height:1000px;"></iframe>

Wdrażanie wniosków ze sprawdzianu do procesu edukacyjnego poprzez realizację projektów edukacyjnych

Wersja do wydrukuWyślij znajomemuWersja PDF

W klasie szóstej został zrealizowany projekt przedmiotowy z matematyki: „ Obwody i pola liczę od przedszkola”.

Powodem powstania i realizacji projektu o takiej tematyce było wdrożenie wniosków z analizy sprawdzianu po klasie szóstej.

Celem projektu było utrwalenie umiejętności obliczania pól i obwodów figur płaskich.

Uczniowie stworzyli zespoły, które pracowały przez miesiąc nad opracowaniem tematu. Każda z grup miała za zadanie przedstawić inne figury, przypomnieć ich własności, a następnie ułożyć zadania dotyczące pól i obwodów tychże figur, opracować karty pracy dla pozostałych uczniów oraz przygotować prezentację.

Każda z grup wzorowo wywiązała się ze swoich zadań. Jednak najważniejszym efektem pracy było uzyskanie wysokich wyników na  pracy klasowej, średnia przekroczyła 4,0.

Cel został osiągnięty.

MS

Galeria Zdjęć