Szkoła Podstawowa im. bł. ks. J. N. Chrzana w Gostyczynie
Published on Szkoła Podstawowa im. bł. ks. J. N. Chrzana w Gostyczynie (https://spgostyczyna.noweskalmierzyce.pl)

Strona główna > Wdrażanie wniosków ze sprawdzianu do procesu edukacyjnego poprzez realizację projektów edukacyjnych

Wdrażanie wniosków ze sprawdzianu do procesu edukacyjnego poprzez realizację projektów edukacyjnych [1]

W klasie szóstej został zrealizowany projekt przedmiotowy z matematyki: „ Obwody i pola liczę od przedszkola”.

Powodem powstania i realizacji projektu o takiej tematyce było wdrożenie wniosków z analizy sprawdzianu po klasie szóstej.

Celem projektu było utrwalenie umiejętności obliczania pól i obwodów figur płaskich.

Uczniowie stworzyli zespoły, które pracowały przez miesiąc nad opracowaniem tematu. Każda z grup miała za zadanie przedstawić inne figury, przypomnieć ich własności, a następnie ułożyć zadania dotyczące pól i obwodów tychże figur, opracować karty pracy dla pozostałych uczniów oraz przygotować prezentację.

Każda z grup wzorowo wywiązała się ze swoich zadań. Jednak najważniejszym efektem pracy było uzyskanie wysokich wyników na  pracy klasowej, średnia przekroczyła 4,0.

Cel został osiągnięty.

MS


Source URL: https://spgostyczyna.noweskalmierzyce.pl/pl/news/wdra%C5%BCanie-wniosk%C3%B3w-ze-sprawdzianu-do-procesu-edukacyjnego-poprzez-realizacj%C4%99-projekt%C3%B3w

Links:
[1] https://spgostyczyna.noweskalmierzyce.pl/pl/news/wdra%C5%BCanie-wniosk%C3%B3w-ze-sprawdzianu-do-procesu-edukacyjnego-poprzez-realizacj%C4%99-projekt%C3%B3w